اخبار

.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن اعلام راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان داشت: جلب رضایت، تکریم و ارائه خدمات به ارباب رجوع، از مهمترین وظایف هر سازمان می باشد، در این راستا با همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع  این دانشکده، سامانه تکریم ارباب رجوع (میز خدمت الکترونیک) مشتمل بر ثبت و پاسخگویی به شکایات، پیشنهادات، ملاقات عمومی و41 فرایند دارای کد شناسه خدمت ودیگر خدمات... بارگذاری شده است. ارباب رجوع از طریق درگاههای مختلف مانند وب کیوسک، وب سایت و ارسال پیامک می توانند، شکایت و یا نظرات خود را مطرح و پیگیری نماید.

استقرار این زیر سیستم ها موجبات ارائه خدمات غیر حضوری به مردم عزیز منطقه، سهولت در دسترسی و پیگیری، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به شکایات در اسرع وقت، کشف اشکالات و گلوگاه های سازمان، دریافت اتوماتیک نظرات و پیشنهادات و دهها خدمت دیگر  را می توان از مزایای این سیستم معرفی نمود.

داودی نژاد افزود: وب سایت میزخدمت الکترونیکی با لینک khedmat.abadanums.ac.ir در دسترس عموم می باشد.  امید است اقدامات انجام شده موجب بهبودی در روند انجام امور و رضایتمندی بیشتر و تکریم  ارباب رجوع در دانشکده علوم پزشکی آبادان گردد.

وی همچنین اضافه کرد: بزودی در بیمارستان های تابعه نیز کیوسک های میز خدمت الکترونیکی  جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان عزیز نصب  خواهد شد.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 131518
تعداد بازديد کنندگان سايت: 20456117 تعداد بازديد زيرپورتال: 323467 اين زيرپورتال امروز: 378 سایت در امروز: 375 اين صفحه امروز: 7