|
آموزش مبتنی در اکثر رشتههای پرستاری در حال اجرا است.
آموزش مبتنی در اکثر رشتههای پرستاری در حال اجرا است، زیرا به فراگیر اجازه میدهد که به صورت تجربی و متناسب با سطح توانایی و پیشرفت خود، یاد بگیرد.میانگین نمره آزمون چهار گزینهای بعد از مداخله به طور معناداری در گروه آموزش مبتنی بر بازی بیشتر از گروه آموزش مبتنی بر سخنرانی بود. همچنین دانشجویان در گروه آموزش مبتنی بر بازی، به طور معناداری نمره بالاتر، تعداد خطای کمتر و تعداد پاداش بیشتری داشتند. علاوه براین، زمان باقی مانده برای تکمیل چیدمان ابزار بر روی میز مایو در گروه آموزش مبتنی بر بازی به طور معناداری طولانیتر بود.آموزش مجازی از طریق «PlaSurIn» در مقایسه با روش سخنرانی برای تقویت دانش و عملکرد دانشجویان اتاق عمل در زمینه چیدمان ابزار جراحی ارجح میباشد.
کلیدواژه ها: تحقیقات آموزش پرستاری | پرستاری بعد از عمل | تکنولوژی آموزشی |
گروه مخاطب: متخصصان و پژوهشگران
مشخصات طرح مرتبط:
عنوان پروژه: تاثیر بازی آموزشی بر شایستگی دانشجویان اتاق عمل جهت چیدمان ابزار جراحی روی میز مایو و پشتیبان
مجری اصلی: معصومه اسدی | همکاران: مرتضی نصیری،مرضیه بیگم بیگدلی شاملو، جمشید اسلامی،کاملیا ترابی زاده، ندا رشیدی | تاریخ اتمام طرح: 1401/1/24 | کد طرح: 601
ترجمان دانش, ترجمان دانش دانشگاه علوم پزشکی آبادان, تکنولوژی آموزشی, پرستاری بعد از عمل, تحقیقات آموزش پرستاری
|