سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403  

خبر روز ملی

1402/3/7 یکشنبه

برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان.

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد . .

.

به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان، اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان در سال جاری با دستور کار گزارش ارائه خدمات سلامت محور ویژه به منظور مناطق کم‌برخوردار، امکان‌سنجی فرایندهای اجرایی شعار هفته جمعیت سال جاری«سهم من از جوانی ایران»  بررسی روند اجرایی مصوبات جلسه قبل، به ریاست علی حنظل عیدانی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان و دبیری جعفر ربیحاوی، رئیس مرکز بهداشت آبادان  و با حضور روسای ادارات دعوت‌‌شده در حوزه‌های مرتبط با سلامت برگزار شد .
در این جلسه آقای حنظل عیدانی با تشکر از خدمات ارائه‌شده به مردم شهرستان توسط دستگاه های اجرایی بویژه مرکز بهداشت بر انجام وظایف ادارات در خصوص اجرای طرح جوانی جمعیت تاکید کرد.
در ادامه ربیحاوی گزارشی از اجرای طرح ویزیت سالمندان پرخطر ناتوان و کم‌توان در منزل توسط تیم پزشکی با حضور پزشک و مراقب سلامت و همچنین اجرای طرح شنوایی‌سنجی و  بینایی‌سنجی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت آبادانی با همکاری منطقه آزاد اروند، آموزش و پرورش، بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی به حاضران ارائه داد.
در خاتمه جلسه دستور کار مصوبات قبلی، اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری و موارد مرتبط بررسی و مصوبات جلسه به تصویب حاضران رسید .
 .
آرشیو
نسخه قابل چاپ