شنبه 8 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1400/10/30 پنجشنبه

راه‌اندازی سامانه كليشه در دانشگاه علوم پزشكي آبادان.

سامانه كليشه در بيمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشكي آبادان راه‌اندازی شد. .

.
به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیازهای مهم جامعه پزشکی و بیماران، دسترسی آسان و امن برای نمایش تصاویر پزشکی این سامانه در دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه‌اندازی شد.

گفتنی است سامانه کلیشه با هدف تسهیل روال درمان و خدمت‌رسانی به بیماران، پزشکان و مراکز تصویربرداری و در راستای کاهش هزینه‌های مراکز بیمارستانی با حذف موارد چاپی، تسریع در انجام امور مراجعه‌کنندگان، ارائه ریپورت پزشک مرکز  به همراه عکس به صورت دیجیتال شکل اجرایی به خود گرفت.

همچنین ثبت و بایگانی تمامی تصاویر بیماران، دسترسی ساده به  تصاویر بیماران، جلوگیری از انتشار ویروس با حذف فیلم‌های تصویربرداری و موارد فیزیکی، امکان مشاهده‌ی ریپورت پزشک مرکز، امکان اشتراک‌گذاری با دیگر پزشکان از دیگر مزایای سامانه کلیشه برای پزشکان است که در دسترس بیمارستان‌ها قرار گرفته و فعال است.

در همین خصوص مهندس سارا یلالی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان نمود: سامانه کلیشه در مرکز تصویربرداری بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه از طریق پنل پیامکی به بیماران اطلاع‌رسانی می‌شود.
.
آرشیو
كلمات كليدی :انشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادانمدیریت آمار و فناوری اطلاعاتکلیشه
نسخه قابل چاپ
بیشتر